Разказвачът е почти невидим, а главните герои в повечето истории са жени. Много от тях са прокудени от войната, често в Киев, от райони с тежки сражения през 2014-а. Мащабът на техните светове е почти винаги домашен, но през обектива на Белорусец незначителни действия и срещи придобиват митологична значимост… Ефектът е сякаш Исак Бабел и Светлана Алексиевич са си родили дете.
~ Клеър Месуд, Harpers
Белорусец постига впечатляващ балансмежду моментното страдание и вечните механизми за справяне, наречени хумор и въображение. […] Много от тези 32 разказа са дълги едва по страничка, но силата им е в тяхното взаимодействие; героините в тях на практика взаимно си довършват изреченията.
Щастливи падения създава впечатление на съществен документ за най-актуалната европейска война – и причината за това е, че Белорусец стои на разстояние от пряката документалистика.
~ Джон Домини, The Washington Post
У Белорусец отекват гротескните фантазии на Гогол и абсурдисткият черен хумор на Хармс. На фона на руското нашествие в Украйна, това съчетание ни показва с особено тревожна яснота хилядите начини,
по които въображението върви ръка за ръка с жестоката реалност. […] В епохата на фалшивите новини Щастливи падения задава важни въпроси за размиването на границата между измисленото и реалното.
~ Брайън Каретник, Financial Times